КИЇВСЬКИЙ
МІЖНАРОДНИЙ
ІНСТИТУТ
СОЦІОЛОГІЇ
соціологічні та
маркетингові
дослідження
тел. 537-3376
office@kiis.com.ua
"Гуманитарная карта Донбасса". Результати чергової хвилі дослідження

23 червня було презентовано результати чергової хвилі дослідження КМІС на замовлення "Допоможемо ТВ" щодо потреб жителів Донбаса "Гуманітарна карта Донбаса".

У презентації брали участь генеральний директор КМІС В.Паніотто та співробітник КМІС Д.Пирогова.

Електоральні настрої населення України, травень 2015

Якби президентські вибори відбувалися наприкінці травня, то з усіх громадян України віком від 18 років – 13,6% проголосували б за Петра Порошенка,  7,2% - за Юлію Тимошенко, 4,2% - за Олега Ляшка, 3,8% - за Андрія Садового, 2,8% - за Анатолія Гриценка, 1,7% - за Дмитра Яроша, 1,6% - за Сергія Тігіпка, 1,5% - за Юрія Бойка, 1,2% - за Олега Тягнибока, за інших кандидатів – загалом  4,9%, 7,8% - планували викреслити всіх кандидатів або попсувати бюлетень, 24,8% - вирішили не брати участь у голосуванні,  і 25%-  не визначилися, за кого голосувати.

Яким інтеграційним напрямком має йти Україна: референдуми щодо вступу до Митного Союзу, Європейського Союзу, НАТО (травень 2015)

За результатами опитування, проведеного наприкінці травня 2015 року, наразі абсолютна більшість жителів України не підтримують ідею вступу України до Митного союзу із Росією, Білоруссю і Казахстаном: якби референдум із питання, чи вступати Україні до Митного Союзу, проводився наприкінці травня 2015 року, 56,8% проголосували би проти вступу, 18,6% - за вступ. Решта 24,7% не визначилися, або не стали би брати участі у голосуванні.

Отож, якби у референдумі з цього питання взяли участь усі ті, хто визначився зі своїм вибором, явка становила би близько 75%, а голоси учасників розділилися б наступним чином: 25% за вступ до Митного союзу, 75% - проти.

Українці втрачають довіру до ЗМІ - дослідження КМІС та ГО «Телекритика»
30 червня відбулався круглий стіл, організований ГО "Телекритика" спільно с Київським міжнародним інститутом соціології. Були опрелюднені результати соціологічного дослідження «Ставлення населення до ЗМІ, пропаганди та медіареформ в період конфлікту», яке КМІС проводив на замовлення ГО "Телекритики".
Яндекс.Метрика Google+