КИЇВСЬКИЙ
МІЖНАРОДНИЙ
ІНСТИТУТ
СОЦІОЛОГІЇ
соціологічні та
маркетингові
дослідження
тел. 537-3376
office@kiis.com.ua
Дані дослідження КМІС в "USA TODAY"

8 березня вийшла стаття в американському видання "USA TODAY" за даними лютневого опитування КМІС: "Poll: Ukrainians support neutrality, disagree on war" (Опитування: Українці підтримують нейтралітет, не згодні на війну), автор — Oren Dorell.

Геополітичні орієнтації громадян України: стале і мінливе останніх років (лютий 2012 - лютий 2015)

У лютому 2015 року частка прихильників вступу до Європейського Союзу в Україні суттєво переважала частку прихильників входження до Митного Союзу із Росією, Білоруссю і Казахстаном. За результатами дослідження громадської думки, проведеного КМІС, у лютому курс на вступ до ЄС підтримували 47.2% співгромадян, а вступ до Митного союзу – 12.3%.

Індекс результативності російської пропаганди

Представляємо результати дослідження, проведеного Лабораторією соціологічного сприяння інформаційної безпеки, створеній на базі КМІСу.

Вести контр-пропаганду неможливо без оцінки її ефективності. Можна визначити ефективність контр-пропаганди, як зниження результативності російської пропаганди на одиницю витрачених ресурсів. Тому потрібен показник результативності російської пропаганди.

Індекс результативності російської пропаганди, який ми пропонуємо, може стати таким інструментом для оцінки контр-пропагандистської роботи України в тих чи інших регіонах і серед тих чи інших соціальних груп.

Соціально-політична ситуація в Україні: Березень 2015 року

Після виборів найбільше зростають три парламентські партії: Блок Петра Порошенка, Самопоміч і Батьківщина, найбільше падає блок Яценюка.

П.Порошенко, Ю.Тимошенко та А.Садовий – лідери в президентському рейтингу.

Партія "Батьківщина" у порівнянні з останніми виборами до Верховної Ради наростила свою підтримку майже вдвічі, а партія "Самопоміч" – на одну третину.

Жителі України песимистично оцінюють найближче майбутнє і є стриманими оптимістами у довгостроковій перспективі

Яндекс.Метрика