КИЇВСЬКИЙ
МІЖНАРОДНИЙ
ІНСТИТУТ
СОЦІОЛОГІЇ
соціологічні та
маркетингові
дослідження
тел. 537-3376
office@kiis.com.ua
Чого хочуть українці, псевдодослідження та проблеми Сходу — в інтерв'ю В.Паніотто Espreso.tv

Розмова на актуальні теми у програмі Миколи Вересня "Підсумки з Миколою Вереснем" на Espreso.tv Володимир Паніотто відповідав на запитання щодо проблем Сходу, псевдорезультатів досліджень виборів, та інше.

"Який компроміс між російською та українською мовами?"

Інтерв'ю В.Є Хмелька Espreso.tv

Володимир Паніотто — про останнє дослідження КМІС у східних областях

Генеральний директор КМІС Володимир Паніотто прокоментував дані дослідження КМІС на замовлення "Дзеркала тижня" в ефірі телеканалу "Громадське телебачення"

Електоральні орієнтації українців, квітень 2014

Результати загальноукраїнського соціологічного дослідження «Україна. Президентські вибори – 2014, квітень», проведене силами чотирьох соціологічних служб: Київським міжнародним інститутом соціології; Центром соціальних та маркетингових досліджень «СОЦИС»; Соціологічною групою «Рейтинг»; Центром Разумкова.

Українці демонструють наразі дуже високий рівень електоральної активності, близько 85% виборців готові чи скоріше готові взяти участь у волевиявленні. При цьому тих, хто протилежної думки – 11%.

Яндекс.Метрика