КИЇВСЬКИЙ
МІЖНАРОДНИЙ
ІНСТИТУТ
СОЦІОЛОГІЇ
соціологічні та
маркетингові
дослідження
тел. 537-3376
office@kiis.com.ua
Автомобіль – це розкіш?

«Автомобіль – не розкіш, а засіб пересування». Ця фраза Остапа Бендера актуальна і досі. Але в сучасній Україні доступність такого засобу пересування, як власний автомобіль, ще далека мрія багатьох українців.

Результати опитування показали, що в переважній більшості домогосподарств України не має автомобілів – 74%. Лише чверть серед усіх опитаних є автовласниками  (24,5%), майже 96% яких мають у своєму розпорядженні тільки 1 автомобіль.  

Ставлення населення Кіровограда до перейменування міста: Квітень 2016 року

Головні результати: практично всі жителі знають про те, що місто має бути перейменоване. При цьому переважна більшість населення Кіровограда не підтримують перейменування. Серед можливих варіантів назви міста більшість жителів підтримують варіант «Кіровоград».У разі відсутності у списку назв варіанту «Кіровоград» більшість населення (55%) обирають варіант «Єлисаветград». Варіант «Кропивницький» обирають 8%.

Ставлення українців до державних свят

Дослідження показало, що загалом українці ставляться до свят з любов‘ю та повагою, лише 2% опитаних  не ставляться до яких-небудь офіційних свят, як до важливих або улюблених.

Динаміка використання Інтернет в Україні: лютий-березень 2016

На початку року 62% дорослого населення України користуються Інтернет. Частка користувачів Інтернет серед людей 18-39 років в Україні сягнула 91%.  Старший вік та проживання у сільській місцевості значно зменшують вірогідність користування Інтернетом.

Яндекс.Метрика Google+