КИЇВСЬКИЙ
МІЖНАРОДНИЙ
ІНСТИТУТ
СОЦІОЛОГІЇ
соціологічні та
маркетингові
дослідження
 
office@kiis.com.ua
Відновили опитування

Дорогі друзі та колеги,

Київський міжнародний інститут соціології відновив свою роботу і повернувся до проведення досліджень задля забезпечення суспільства якісною та надійною інформацією.

Ми відкриті до обговорення запитів на проведення телефонних або онлайн опитувань, фокус-групових дискусій чи глибинних інтерв’ю. Також ми можемо проводити опитування у форматі особистих інтерв'ю в окремих регіонах та населених пунктах.

Ми відновили телефонний Омнібус, вся актуальна інформація про вартість та графік найближчої хвилі доступна тут на нашому сайті.

Звертайтеся до нас із вашими потребами в інформації, і ми запропонуємо вам найкращі і найдоступніші шляхи її збирання.

Контакти:

Наталя Харченко <nat.kharchenko@gmail.com>, 050 43 000 63

Вікторія Захожа <victoria@kiis.com.ua>, 050 650 3935

 

Бажаємо усім миру та безпеки!

Команда КМІС

8 і 9 травня. Соціолог Паніотто розповів, як змінилося ставлення українців до цих двох дат, і пояснив чому — інтерв'ю НВ

Володимир Паніотто, гендиректор Київського міжнародного інституту соціології, пояснює, чим відрізняється ставлення до Дня перемоги в українців і росіян, і розмірковує над тим, як змінює погляди співвітчизників війна.

8 та 9 травня Україна відзначатиме роковини Другої світової війни, пам’ять про яку під впливом сучасної російсько-української війни суттєво трансформується. Тим часом в українському суспільстві точиться дискусія про те, які дати гідні відзнаки, а один з поданих до Верховної Ради законопроєктів пропонує зробити 9 травня Днем Європи, позбавивши його статусу Дня перемоги та вихідного.

Генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології Володимир Паніотто — один з тих, хто впродовж останніх десятиліття досліджує, як змінюється ставлення українців до державних свят радянського зразка. В розмові з НВ соціолог розмірковує над тим, чим є День перемоги над нацизмом для сучасних українців, а як ставляться до нього росіяни, й у чому причина розбіжностей.

Чому українці вірять у перемогу, а росіяни люблять війну? Пояснює соціолог Паніотто

Війну проти України, яку в Кремлі називають "спецоперацією", підтримують близько 80% росіян. Такі настрої там легко поєднуються з публічними заявами про "братні народи".

Дані про високу підтримку "спецоперації" наводить Всеросійський центр вивчення громадської думки (ВЦВГД). Це державна структура, яка, вочевидь, працює в інтересах Кремля.

Втім, і незалежні аналітичні центри дають схожу картину настроїв росіян. Наприклад, "Левада-Центр" в своєму опитуванні за березень показує, що лише 14% росіян не підтримують дії військ РФ в Україні. Натомість повністю чи частково підтримує вторгнення в сусідню країну 81% опитаних.

Крім того, нове опитування фіксує, що майже 60% громадян РФ негативно ставляться до України.

Багато років схожі дослідження в партнерстві з "Левада-Центром" проводив Київський міжнародний інститут соціології (КМІС). Його очільник Володимир Паніотто каже, що цього року опитування провести ще не вдалось - завадила війна.

В інтерв'ю BBC News Україна він також розповів, чому навіть соціологи в Росії підтримують війну, і як криваве протистояння змінить політичний ландшафт обох країн.

Видавництво "Дух і літера" видало книжку В.Паніотто "Соціологія в анекдотах".

Деякі анекдоти дуже точно і лаконічно описують соціальні процеси. «Що таке демократія? – спитали якось у Соціолога. І він відповів: «Це суспільний устрій, за якого влада належить народові, а все інше – владі».  А замість цієї дотепної відповіді можна було б довго пояснювати соціологічну концепцію мінімалістської демократії.  Автор підібрав анекдоти з різних тем, які вивчають соціологи, і у своїх коментарях до анекдотів показує, які висновки могли б зробити соціологи, аналізуючи ситуацію, яка описана в анекдоті. До кожної теми додається також короткий опис соціологічних концепцій з лекцій вступного курсу до соціології, що читалися автором у «Києво-Могилянській академії».  Повністю замінити систематичний виклад основ соціології анекдотами навряд чи можливо, але можна показати специфіку соціологічного підходу до аналізу суспільства. Головне завдання книжки полягає в тому, щоб показати, що соціологія – це цікаво і весело.

Купити можна в Інтернет-магазині "Дух і Літера".

hack forum
shell indir